FORGOT YOUR DETAILS?

Over ons

Boksvereniging Delft is een boksvereniging waar iedereen die boksen kan of leren wil welkom is. Bij ons kan je op zowel recreatief als op wedstrijdniveau trainen. Of je nu student, journalist, tandarts of stratenmaker bent, iedereen is welkom en kan bij ons vrijblijvend binnenstappen en meedoen. Ook jeugd is natuurlijk van harte welkom.

Tijdens de trainingen wordt er gebruik gemaakt van bokszakken, stootkussens en een wedstrijdring. Door een groep van ervaren boksers en oud wedstrijdboksers die conditie en boksles geven, is er een grote variëteit van trainingen. De trainingen worden gehouden onder leiding van gediplomeerd NBB HOOFDCOACH: John van Brussel.

John is vanaf de oprichting in 1982 betrokken bij Boksvereniging Delft. De trainingen van onze hoofdtrainer John van Brussel worden ondersteunt door de volgende trainers:

• Aldo Fulgheri
  • Gerard van Os
  • Jaco van der Mout
  • Jack Steiiger
  • Richard Ramaker
  • Reynold Krishnadath

Een paar sportschoenen en wat sportkleding is genoeg om bij ons te beginnen. Wil je leren boksen? Alleen of met een groepje vrienden? Kom eens binnen wandelen of doe een boksles mee. Zie de pagina ‘trainingen’ voor meer informatie over een proefles.

Heb je nog vragen, schroom niet en WhatsApp/SMS 06-51302377 (Aldo Fulgheri) of stuur een mailtje (zie CONTACT).

BOKSVERENIGING DELFT IS SINDS 1982 ERKEND EN AANGESLOTEN BIJ DE NEDERLANDSE BOKSBOND

Waarom Boksvereniging Delft?

• Ervaring sinds 1982.
  • Gevarieerde bokslessen.
  • Ervaren en gecertificeerde trainers.
  • Voor zowel recreatie als wedstrijdboksers.
  • Gericht op plezier én op resultaat.